Barnvakt

Hej igår så fyllde mamma år det var därför jag inte skrev något inlägg. Först så väkte vi henne och sen drack vi skumpa och tårta till frukost. Sen gick jag ut och sola och dom började fixa inne sen gick jag in och hjälpte till. När klockan var halv fem så kom Jonas och hämta mig och Jenny för att vi skulle vara barnvakter. Så när vi kom dit gick vi först ner till ICA för att köpa godis och sen när vi kom hem så hade Marcus kommit med hojen och så gick vi in för att äta middag. Efter middagen gick barnen ner och kolla på tv och vi satt uppe och kollade när dom vuxna gjorde sig i ordning, och Marcus stog och strök, och så sitter jag vid bordet och messar och så helt plötsligt från ingenstans så säger han " Linn om du strycker min skjorta så får du en tjuga" jag ba skjälvklart! Jag har typ aldrig strykit en skjorta förut men jag gör allt för pengar :) Sen drog dom hem till oss och festade och vi var hemma och slöa i soffan. Men nu är jag hemma igen och slöar i solen, riktigt skönt. Men måste göra franskaläxa också skit tråkigt!
Kram <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men linn du dricker ju inte skumpa :o <3

2009-04-27 @ 18:34:01
Postat av: Anonym

oj, från Hanne :D<3

2009-04-27 @ 18:34:34
Postat av: Linn

hahah :D <3

2009-04-28 @ 15:30:52
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0