Bli aldrig kära..

Asså jag måste bara skriva ut mig någon stans vet inte vad jag ska säga direkt men jag är bara så nerbruten typ och jag orkar inte mera. Jag säger bara bli aldrig kär, inte förens du är över 22. Då kommer ni få ett hjärta som jag. Faller för alla och blir så himla lätt sårad, men visare det inte för någon och så helt plötsligt kommer allt på samma gång. Det blir för mycket. Vet inte vad jag ska göra nu. Jag vill bara att alla dom minnena ska försvinna precis som du. Alla fall för ett tag så jag kan gå vidare. Men jag ska vara stark och klara det för jag har dom underbarste vännerna som är där och stöttar mig och ni vet vilka ni är för det har jag sagt till er. Älskar er föralltid.  Björn "någonting"s låt är ungefär som mitt hjärta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0