Har tråkigt..

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 gånger
Vad tycker du om kärlek?  Bästa som finns, Värsta som finns, olika från olika dagar.
Har du flashat/strippat nångång? haha senast på idrotten.. :D
När kramade du någon sist? För två timmar sen.
Saknar du någon speciell person? Ja, varje dag.
Har du svårt för att bli kär? Nej inte direkt.
När kysste du med någon sist? oj ganska länge sen.
Ångrar du det?  Nej
Är du singel? Ja..
När fick du senast en komplimang? Idag :) 
Har du hånglat med någon av samma kön? Räknas en puss av bästa vännen? :P

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Gjort något riktigt dumt: Japp
Gjort nåt olagligt: Mm.. vet inte riktigt.
Blivit polisanmäld: Nej!
Fått din mamma att gråta: Nepp
Skämts över dina föräldrar: - Alla har nog skämts över sina föräldrar.
Skämts över dig själv: Det har hänt någon gång :P
Sagt jag älskar dig och menat det:  Ja!
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: Jag tror inte det, bara på skoj.
Dricker du: - Ja, alla måste ju dricka för att överleva.
Vilka kläder sover du i: Pappas tröjor.
Vad hatar du verkligen: Spindlar & andra kryp, spya.
Varit kär: Aaaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  Mm tror det..
Är du ensam nu: Japp
Vill du gifta dig: Ja, någon gång i livet.
Vill du ha barn: Samma som åvan.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Vet inte mamma tror jag.
Fick dig att gråta: -------
Du delade en drink med : Hanne tror jag, hon smakar ju av alla ;)<3
Du gick på bio med: 5 tjej kompisar
Skällde på dig: Mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nix
Kramat någon: Ja
Pussat någon: nepp
Köpt någonting: Ja, på träffen.
Sjungit: Ja
Saknat någon: Ja, jämt.

HAR JAG?
Digitalkamera: trasig :(
Telefon på rummet: - Mobilen är alltid med.
Egen dator: Aa typ :)
Husdjur: Inget
Bra kompisar:  Alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0