JG hallen

Hejsan hoppsan idag var det lång måndag fast det var en ganska skön dag men låång som vanligt. Först kom vi till skolan ja lektioner och så men sen hade vi ingen svenska så det var väldigt skönt. Alltså vi slutade matten vi 12.20 sen hade vi håltimme till 13.45. När vi slutade så gick jag och Carro till JG hallen. För att hennes mamma skulle stå i caféet så då var vi där och hjälpte till och kolla på alla som tränade. Imorgon är det ju reflektionsdag så då ska vi först till skolan för att kolla på skolbio, vi ska se filmen ZoZo eller nåt sånt. Sen ska jag, Ellen och Carro till donken för att äta lunch och sen sitta på wayne´s coffee och plugga mera. jaja jag skriver mera imorgon när jag kommer hem då. Nu ska jag nog titta på tv eller så.
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0