Ny blogg

Hejsan jag sitter hemma hos farmor och farfar för att mamma och pappa är på spa. Lyllo dom! Dom har varit där i tre dagar nu och haft det skönt medans jag sitter här och kan inte göra någonting. Dom är där eftersom mamma fyller år på lördag så spa var som en liten present från pappa. Här gör jag inte mycket i alla fall sitter vid TV:n, går till datorn, går tillbaka till TV:n och så håller det på, fast idag ska jag hjälpa farmor att baka. Jag kom på att jag har inte bakat på skit länge så jag frågade henne om vi kunde göra det så nu blir det bullar med vaniljkräm i. MUMS! Sen ska jag hem vid typ 16,00 eller så för jag måste hem och fixa massa saker. Nu roppa hon att jag ska komma ner och hjälpa till så ja..
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0