Reflektionsdag

Hallå idag hade vi ju reflektionsdag, jag åkte till skolan och så träffades vi för att ha lite klassinfo och sen gick vi till biografen och kollade på Zozo. Den var helt okej. Sen åkte vi till Mc donalds och åt, haha det var en kille där som typ glodde skit mycket på mig, han var rätt söt faktigst men ungefär 17-18 år haha så inget för mig. Efter det gick vi in på Waynes coffee och så köpte jag en muffins och en cola och Ellen och Carro köpte en cappucino att dela på, fast sen så delade vi på allt. När vi hade pluggat klart så gick vi runt lite i affärer och så in på skopunkten. Där köpte jag och Carro varsitt par converse och Ellen köpte två par textilskor. Imorgon så ska Ellen ta med sina textilpennor så ska vi skriva lite på dom. Men nu har jag nog inget mera att skriva så hej då.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0