Stort glas äppeljucie

Hallojsan just nu sitter jag ute i varma solen i bara linne och shorts och brevid mig har jag ett stort glas äppeljucie. Riktigt smarrigt! Det förtjänar jag om jag får säga det skjälv, efter att ha dansa bugg med nästan hela klassen. Haha det var skit kul, garva tytp hela tiden. Det är verkligen sommarkänslor nu, solen, värmen, sommarmusik i öronen, så man kan nog säga att det är försommar i alla fall. Jag längtar som FAAN till grönan asså, kommer typ bo där eller jag ska försöka få med mig så många som möjligt för det är as tråkigt att åka ensam, aldrig gjort det men jag kan tänka mig. Nu ska jag nog logga in på pea, kolla bloggar och bara sitta här i värmen.
Ha det bäst, FLODHÄST! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0