VALBORGSMÄSSOAFTON

Hallå hallå idag är det som ni ser på rubriken valborgsmässoafton. Riktigt långt ord. Jag vet inte vart jag ska åka om det blir stäket eller kvarnen. Men bestämmer mig lite senare vid 5 ungefär. Nu sitter jag vid datorn och är ute på internet och kollar lite låtar och sånt. Vet inte vad man ska ha på sig ikväll direkt. För man vill ju inte frysa eller då ställer man sig ju vi brasan, men man vill inte vara för varm. Så det blir lite kronligt, ska nog gå och kolla det nu men ni får ha en underbar valborgsmässoafton precis som jag ska ha. Haha det är väll den hära som körerna brukar sjunga.

Jag längtar tills den hära sjungs.. Kram kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0