Eminem.. "the bad guy"

Jag tror inte att jag är den ända i världen som tycker Eminem är den perfekta "bad guy". Han är mystisk, sexig och ja han har bara det som första intryket, i alla fall på mig. Han gör så otoligt bra musik och är inte helt fel i filmer heller. Jag måste bara säga att jag tycker att han är rikitg snygg och duktig.


Vilka håller med mig??

When I'm gone.
Lyssna efter när han säger Sweden. Det kommer i tredje versen.

"Daddy it's me, help Mommy, her wrists are bleeding,"
But baby we're in Sweden, how did you get to Sweden?
"I followed you Daddy, you told me that you weren't leavin'
"You lied to me Dad, and now you make Mommy sad



Crack a bottle


Mockingbird


Lose yourself


Det är bara några få av alla hans låtar.







                                                                                                                                                     


Imorgon åker jag in till stan med Julia och har kul.
:D<33


Kommentarer
Postat av: ebba

vem julia? ;s <333

2009-08-02 @ 21:32:13
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Linn

Julia Lahdo :D<33

2009-08-03 @ 18:26:54
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0