skolan börjar..

Hallå hallå vaknade i morse och då var det bara att fatta att nu är smmarlovet över =( inte kul!! Men om typ 2-3 veckor åker jag ner till Holland så då får man väll vila lite då. Ja som jag skrev i förra inlägget är det nåt fel på vårat internet och telefonerna eller det är Com Hem som har gjort nåt kostigt, men vi har i alla fall inget internet så nu sitter jag hemma hos farmor för att dom är i smögen typ. Ja idag var det alltså skolan igen och imorgon skulle vi ha A-lagsdag typ så att man ska lära känna dom mindre lite mera. I måndags var jag inne i stan och köpte lite grejer (jag orkar inte lägga upp och visa) sen var vi inne i Kenzas morbrors affär. Dom hade hur mycket snyggt som helst och jag hittade två kläningar men den ena fanns bara i xs och den andra i L så det var ju typiskt. Nu ska jag gå utoch sätta mig i solen men ha det bra kram kram <33

Kommentarer
Postat av: nina kartal

gillar din design :)

2009-08-20 @ 14:38:44
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: ebba

haha neej jag har faktiskt velat ha en länge ;D

men tack tack! <33 ;p

2009-08-20 @ 20:43:08
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0