Strul med internet

Hallå hallå jag har inte kunnat varit inne på datorn sen vi kom hem från matchen. Det har varit massa strul med datorn och internet och telefonerna men nu verkar det som att det funkar igen. Det var riktigt kul på matchen och det var mer folk än vad dom skrev i tidningen. Imorgon ska jag in på The Voice med Ebba, kul kul! Juste nu har Carro kommit hem så henne måste jag träffa också, saknat såå!!  Ikväll kommer mormor och hennes nya kille och hälsar på, vet inte riktigt hur länge dom stannar men säkert till imorgon. Nej nu ska jag krypa upp i soffan med lite cola och godis och kolla på film, vet inte vilken men jag hittar väll nån bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0