Ung 08

hallå hallå idag vid tolv åkte jag och Ebba in till stan för att kolla lite på ung08. Sen började det att regna så vi sprang in till nått litet rum där man fick typ designa sin egen t-shirt. Dom var inte speciellt snygga haha sen sprang vi till Mc donalds i spöregn med min jeansjacka som skydd över huvudet. Efter donken gick vi in i gallerian och shoppa lite. Jag köpte en skit snygg kjol som jag har letat efter jätte länge, lägger in en bild. Sen hade vi bara mysigt där inne med att titta på alla söta killar hahaha kram<33

Skotsk kjols mönster
 


Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging haha ;s <333

2009-08-11 @ 19:06:27
Postat av: Linn

Tack tack :)<3

2009-08-12 @ 10:32:00
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0