Harry Potter och halvblodsprinsen

Ja som sagt så ska jag på premiären imorgon med Carro och Ellen. Jag har ju inte träffat dom på ett tag nu så det ska bli roligt. Sen så har jag köpt en lite present till dom också. Riktigt kul och spännande med filmen. Längtar faktiskt rätt mycket. Men eftersom jag inte har läst böckerna så har jag läst lite på internet om filmen eller själva handlingen och så, sen säger ju trailern inte så mycket som man vill att den ska göra men jaja. Jag tänkte lägga ut trailerna och lite bilder för dom som är intresserade. 

Haha jag tycker det är lite roligt för jag tycker alltid att Hermione har haft snyggt hår och så, sen nu på den hära bilden, hahah det ser så kul ut..


Men ändå så tycker jag att hon ser väldigt bra ut när hon gråter.


Rupert Grint




Tre riktigt roliga klipp.


      


Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0