how six songs collide

Hej hej nu är jag hemma från Västervik. Jag har haft det underbart där nere men nu var det dags att komma tillbaka. Jag har fiskat, badat lekt med småkusinerna på dagarna och myst med storkusinerna på kvällen. Först fick vi besök av Carro och Daniel. Sen åkte dom och mamma och pappa. Då kom Totte och Patrik med deras killkompisar. Sen kom Helen och Åke sen när dom hade åkt kom Daniel (dandan) och Pia. Det var full trafik där med folk som kom och åkte men det var jätte mysigt. Daniel (dandan) jobbar på en VIP resturang i London som konditor, så han gjorde en sorts chokladkaka till oss som var riktigt god! Jag orkar inte skriva mera nu.. ni får fråga om det är nåt ;D För jag gick och la mig vid 2 igår och väcktes halv 8.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0