KILLEN!!

hej hej allt ar jatte bra har i Grekland. Jag solar, badar och det hander att jag svimmar. Hahah. Jag sa ju att jag ville att det skulle vara nagra snygga killar har i forra inlagget. Och nu nar jag har varit har ett tag sa har jag samanlagt sett 11 riktigt sota killar men det ar en som slar allt och alla!! Assa jag sager bara I'M IN LOVE!!! Jag lovar att skriva mera om honom nar jag kommer hem och kanske lagger ut bild for jag har taggit nagra men dom var ratt suddiga. Vi har haft ogonkontakt nu i fyra dagar och vi har kommit fram till eller gissat att dom ska vara har antingen tills pa mondag eller nasta mondag assa lika langge som vi. Assa han ar verkligen MR PERFECT! Han har allt! Men nu borjar tiden ga ut har sa jag maste sluta och sa ska jag ga och lagga mig vid poolen ett tag. Ha det sa bra tills jag kommer hem!
                                                                             Kram <33


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, vad trevligt! Lycka till! Antar att du ligger på stranden och har det skönt, själv sitter man inne lyssnar på åskan utomhus :S

2009-07-07 @ 18:44:40
Postat av: ebba

Liiiiiiiiiiiiiiinn koooooom heeeeem!

2009-07-08 @ 16:39:37
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, vad heter han då? ;p <3

2009-07-09 @ 18:46:44
URL: http://fotofia.blogg.se/
Postat av: ebba

haha Linn du och dina killar ;) <33

2009-07-10 @ 16:11:41
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0