GREKLAND

Hejsan hoppsan alla brunbrända människor! Idag så vaknade jag vid tio typ och gick upp och åt frukost och kolla på tv. Sen satte jag mig för att fixa min mp3 med låtar och så. Sen vid tolv så gick jag ut i solen och låg där till kvart över tre. Sen när jag kom in började jag läsa på låt den rätta komma in  jag tror faktiskt att filmen är bättre än boken, även fast jag inte har hunnit titta på hela än så kan jag tänkta mig det. Aa men jag hann bara läsa sex sidor innan pappa sa att vi skulle åka till Ante och Veronica för att dom fick en dotter (Ebba) för ett tag sen som vi inte har hälsat på och så. Hon var såå himla gullig och ja ni vet så där som dom flesta bebisar är. Men som på rubriken så ser ni eller vet innan, att jag åker till Grekland i morgon bitti (stavning) så jag tänkte skriva nu eftersom jag inte hinner imorgon. Jag måst försöka kravla mig upp kvart i fem "USCH" fast det ända som gör det lättare är att man vet att man får åka utomlands och sola och bada i det turkosa vattnet och allt sånt. Men jag har faktiskt lite pakning kvar som jag måste göra nu för sen ska man ju äta, slinga håret, färga ögonbrynen, fixa naglarna, och sen vill man ju hinna ta det lite lugnt innan man går och lägger sig. Men ni får ha det så himla bra här hemma och så hoppas vi på bra väder.. och snygga killar hahah. Juste jag tar inte med mobilen, det blir så dyrt och så.


                                                                      Linn <33

Kommentarer
Postat av: Rebecka

älska grekland.

jag känner taylor momsen lite så ed hälsade till mig på telefon när hon ringde & grattade honom från både mig & henne :)



//Rebecka på Twilight-fans

2009-06-29 @ 22:13:33
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0