GRÖNA LUND

Hallå hallå! Idag åkte vi till skolan och var där i typ en timme och sen sluta vi. Skit skönt! Då åkte jag och Carro till Barkarby och tog tåget in till grönan. Vi kom dit typ 10 i 12 och så åkte vi hem typ tjugo i 10. Haha det var så jäkla roligt. Det var typ den roligaste gången jag någonsin varit på grönan. Vid fyra typ så träffa vi Johanna, Carro, Elin, Ida och Klara så då åkte vi Extreme med dom för andra gången och sen katapulten. Jag tvinga upp Elin och Johanna i den och sen när vi kom ner så var det bara bra för dom tyckte den var skit rolig så dom hade nog ångrat sig om dom inte gjorde det. Sen klockan sju så började ju NRJ in the park. Först ut var Måns <33 och sen typ Janet och några andra. Det var skit mycket folk men vi stog typ inte i kö i mera än 25 min. Det var det längsta som vi fick stå i och det var till Extreme. Sen åkte vi bläckfisken och det var typ den roligaste gången av alla dom gångerna som jag har åkt den. Det snurra skit fort och hela tiden sen höll man på att flyga ur stolen, jag och Carro satt och garva hela tiden. Haha sen skulle vi ju träffa dom där killarna men vi träffa dom inte förens typ 3 minuter innan vi gick och dom var så fula haha. Aja nu måste jag gå och kolla så att jag har allt till skolavslutningen imorgon. Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0