Grönan snart

Hej hej vi har ju tema vecka och ja har ju tema museum. Så idag var vi inne på Aquaria. Inte direkt ett museum men aja det va rätt kul ändå. Såg massa fina fiskar haha och dom är så jäkla söta, typ pilgiftsgrodor. Det är dom som kan vara gula, gröna, blåa och röda tror ja, fast vi såg inga röda. Sen när vi satt och åt lunch satt vi ute på en altan vid vattnet. Det hade varit ännu mysigare om det varit sol. Carro satt och skrek så fort det kom en fågel. Haha det tyckte jag var så kul. Sen gick vi in i caféet och så köpte jag och Ellen en muffins som vi dela på. Aquaria ligger ju precis brevid Gröna Lund så vi satt och kolla när alla åkte typ. Jag ska ju till Grönan på torsdag också med Hanne och Carro. Och så ska vi träffa några killar där. Ja vet inte om det blir någon mer som ska med, vi får se. Och så hoppas vi på bättre väder. Sen är det ju skolavslutning på fredag. Riktigt nice!

Kommentarer
Postat av: Carro

dom attackera mig ju!!

2009-06-10 @ 14:46:47
URL: http://fotofia.blogg.se/
Postat av: Linn Jansson

haha :)

2009-06-10 @ 15:09:09
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0