Kallhällsbadet

Hallå hallå idag så åkte jag först ner till centrum för att träffa Emi och så gick vi runt i centrum. Jag letade efter två saker men inget av dom fanns :( Sen åkte vi till kallhällsbadet och satte oss på bryggan med bena i vattnet. Det var verkligen varmt och skönt så vi åkte först hem till Emi för att hämta hennes saker och sen hem till mig. Sen så var vi där och badade tills kvart i sex. Jag vet inte om vi ska dit imorgon eller om vi ska göra något annat. Men nu ska jag väll gå och titta på Allsång. Måns Zelmerlöw är ju faktiskt där!! =) Och kanske byta till fotbollen litegrann det är ju faktiskt en avgörande match. Sen är det ju Morden i midsommer också som jag ska kolla på. Kram<33
PS: den dära videon som jag la in med Robert Pattinson,  jag glömde att varna om att man blir lätt beroende av attt titta. Jag har sett den hur många gånger som helst.  Ja det var allt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0