lite av varje

hej hej jag såg det att jag inte hade skrivit nåt om min midsommar så det blir en liten del om det och en annan om igår. Okej vi börjar väll med midsommar da. Jag var i Hässelby med massa kompisar och firade. Vi kom dit vid typ 12 och då åt vi sill lunch eller inte jag men ja dom andra. Jag satt mest och letade efter roliga snappsvisor åt dom vuxna. haha det var kul. Sen gick vi ner till typ råstenskullen eller vad den hette för att äta jordgubbstårta och för att dom minsta barnen så att dom kunde dansa fast det var ingen som våga typ. Aja vi hade i alla fall strålande sol hela tiden förutom i 2 minuter när det kom som en jätte snabb skur. Det var riktigt mysigt. Vi spelade kubb och jag är faktiskt riktigt bra, jag vann tre av tre haha sen åkte vi hem vi ett tror ja.
Igår så sov jag och Carro hos Ellen på hennes studsmatta. Det var riktigt mysigt men kallt. Först kolla vi på film som slutade vid tolv och då gick vi ut till studsmattan för att ta upp sovsäckarna och sånt. Sen satt vi där i två timmar och bara prata och skratta. Sen vid två så gick vi in för att borsta tänderna och när vi kommer ut igen och har lagt oss i sovsäckarna så ser vi att det har blivit ljusar än vad det var för två timmar sen haha det var ganska svårt att sova då. Men vi somnade vid halv tre ungefär och solen går ju upp tre så jag kände lite stress för det haha sen vaknade vi vid fyra eller jag och Ellen vaknade då. Så vi har sovit en och en halv timme inatt och Carro typ två och kanske tio minuter. Så nu ligger jag ute i solen och ska försöka få tillbaka lite krafter. Hoppas faktiskt på att kunna sova en liten stund. Ja men ha det bra och bränn er inte i solen ;P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0