New moon trailer och annat smaskigt!

Hej nu har jag inte skrivit på länge så här kommer allt som jag har gjort sedan lördagen eller det som jag kommer ihåg.

Lördag
Jag och Carro åkte till ängsjö för att ta massa mina bilder. Dom blev jätte bra av dom som jag har sett. Sen när vi var klara så åt vi, badade och solade. Sen tänkte vi köpa glass men jag hade glömt mina pengar så då gjorde vi inte det. Sen åkte vi hem vid halv tre typ för att Carro skulle iväg. Då passade jag på att ligga i solen hemma och så fick man en några ränder haha.

Söndag
På söndagen så väckte pappa mig kvart i åtta för att vi skulle åka över till Jonas och vara barnvakt. Men vi kom inte dit fören tio. Så var vi där och passade Alva och Saga och så solade jag lite medans Saga sov och Alva kolla på film. Sen gick vi ner till en lekpark och efter det hem till farmor och farfar för att pappa ville hälsa på farmor och säga grattis på mors dag.


Måndag
Det första jag gjorde på morgonen var att kolla på New Moon Trailern. När jag hade sett den några gånger så fortsatte jag med att göra mig iordning. Måndagen var som vanligt låång och den blev bara jobbigare för att vi inte kunde vara ute i solen. När jag kom hem så visade Jenny trailern och så satt jag och kollade på intervjuer från MTV movie awards och sen åt vi. Efter maten så åkte vi till polisen i sollentuna för att fixa pass till mig och Jenny. Det var nog inte den bästa dagen att fixa pass på för vi fick sitta där inne och vänta i en och en halv timme. Inte kul! För jag hade sagt till Carro att vi skulle göra något men det hann jag inte nu för när jag kom hem skulle jag plugga. Men det orkade jag inte i mera än i en halv timme så jag satte mig och titta igenom hela MTV movie awards på datorn. Riktig rolig! Jag tänkte försöka lägga ut videos där ifrån. Hahah  jag satt och garva för mig själv.

Tisdag
Tisdagar brukar vara dom bästa dagarna men inte idag eftersom det inte kan sluta regna och så har dom ju sagt att det ska hålla på så ett tag. Hoppas verkligen det inte regnar när vi ska in till skansen på fredag. Det skulle inte vara så bra. Inte så kul för dom studentflak som vi ska titta på. Nej nu tror jag dedt räcker med skrivande för idag. Pusshej<33

NEW MOON TRAILER!!! <333
 


Kommentera nedan vad du tyckte :)

Vinnarna för bästa kyssen. Man ser verkligen hur Robert går in för det.


Taylor Lautner C/O pratar om Twiligt och New moon


Detta klipp var det enda jag hittade som fanns på youtube men man ser i alla fall hur Kristen Stewart gör bort sig haha.

 Nu lite bilder från rödamattan.

Kristen Stewart och Taylor Lautner.


Kristen Stewart och Robert Pattinson

Tuff som hon är kör hon sina converse vart hon än går.

Nu några bilder när dom har vunnit awards.

Cam Gigandet vann för bästa fight med Robert Pattinson.


Robert gör snyggste minen ju! haha


Robert -
I can feel the power

Nu ska jag fortsätta kolla runt på bloggar och så men ha det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0