Linn i hatt...?!

Hejsan hoppsan idag så har jag varit i stan med Emi. Hahah hon blev nog lite sur på mig för jag letade efter en sak i sju olika H&M affärer. Först letade vi i dom tre vid Drottninggatan och där hitta jag den vita hatten som jag letade efter då. Men den var inte direkt i min storlek så jag sa att vi kunde fortsätta att leta, aa så då gick vi till dom andra 4 H&M och den fanns inte någon stans. Sen när vi kom in i den sista den som ligger i Gallerian, den fanns inte där heller men den fanns i svart så då köpte jag den men sen efter typ tio minuter så ville jag lämna tillbaka den och köpa den vita istället. Så då gick vi tillbaka till den H&M vid Drottninggatan och köpte den vita. Och någon stans där i mellan hann jag köpa ett par rosa keds/sjömansskor som åker rakt ner i väskan till Grekland. Juste jag skulle lägga ut två bilder på hur mitt hår såg ut i morse. Det var så fina lockar, för när jag kom hem från Kallhällsbadet så var det ju fortfarande blöt och sen satte jag upp det i en boll och sov sen med den och ja... det var finare än vad det ser ut. Men nu ska jag äta pappas GODA lasagne. Pusshej<33

Jag vet att bilderna kanske ser lite roliga ut men det är faktiskt håret jag vill visa er!






Skorna ser ut så här fast vita snören och dom går inte lika högt upp vid snörningen.


Vita hatten fast min har inte svart kant utan vit.


Kommentarer
Postat av: ebba

träffas nån dag? :) du, jag var oxå i stan idag och jag såg en kille som var sjuuukt lik robert pattinson :O <3

2009-06-24 @ 18:42:29
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Emi

Asså Linn, du och din jävla hatt ! xD

Men jag älskar dig älskling.

Tack för dagen <3

2009-06-24 @ 18:47:57
URL: http://emzma.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahah tack Emi du med :D<33

2009-06-24 @ 19:03:33
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0