Solen.. boken.. iste..

Hej hej idag har det verkligen varit fint väder. Jag har suttit ute helt stilla från tolv till tre, så nu har man ju blivit brun haha. Jag är nästa klar med Om jag kunde drömma igen. Jag läste ju den för ett tag sen och jag sa att jag skulle vänta lite innan jag läste den igen men nu orkade jag inte vänta längre så ja.. Igår var vi iväg och handlade lite saker som vi ska ha med till Grekland. Vi var i Outlet vid barkarby i CD&BOk affären för att kolla på böcker som vi kunde ha med oss ner dit och jag hittade den dära boken Låt den rätta komma in så den köpte jag för 39 kr. Den ska bli spännadne att läsa eftersom det också handlar om vampyrer och så utspelar det sig här i järfälla trackterna, asså Vällingby och Blackeberg. När vi åkte dit så lyssnade vi ju på radio och så sa dom på NRJ att typ alla i Usa körde med nervevade rutor och högsta volumen men Michael Jacksons musik, musiken överröstade all bil trafik. Sen när vi var där inne så gick jag iväg och kollade på musik och jag hittade ingen med honom fast jag hörde att dom spelade hans musik i högtalarna men jag tänkte inte mera på det. Sen när vi skulle betala så såg jag att dom hade en liten hylla med massor av hans musik och så kollade jag på en skiva som hette typ The Essential men vi köpte inte den. Sen när jag vaknade idag så frågade jag pappa om han kunde åka och köpa den åt mig för den kostade bara 59 kr och att jag verkligen ville ha den. Så vid ett typ kom han hem och så hade han köpt den men han sa att han hade fått åka runt ett tag för att hitta den eftersom ALLA MJ's skivor var slut på den dära CD&BOK affären haha det är nog rätt många CD-spelare som spelar hans låtar nu. I alla fall gör min det!!
Jag tycker det är rätt tragiskt att dom har lagt ut det samtalet som hans anhöriga ringde till 911 då när dom upptäckte att han inte andades. Och jag tänkter absolut inte lyssna på det.. Det skulle nog vara ett rätt otäckt samtal. Pappa köpte Aftonbladet också och där står hela samtalt så jag vet vad det handlar om men jag vill inte höra deras röster.. Det skulle skapa för många obehagliga bilder.

Nej nu måste jag gå och duscha för vi ska bort på middag idag, hem till Ellen och hennes familj.

bokomslaget


                                                                              Kram kram<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

den filmen har jag sett :) den e skitbra :D <333

2009-06-28 @ 19:36:21
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0