Taylor Lautner

Hej hej idag har jag inte gjort mycket. Legat ute i solen för det mesta. Förra veckan bakade jag och Carro en god liten kaka. Och så skicka hon receptet till mig så jag bakade den igår. Riktigt god blev den!

Ja satt och kolla på lite klipp på youtube och så hitta jag ett klipp med Taylor Lautner. Asså wow vilka magmuskler. Riktigt sex pack! Han vill ju ha åtta och det blir nog inte så svårt. Sen börja jag kolla på flera bilder och nu är jag nog fast i honom också. Förut tyckte jag han såg lite konstig ut asså inte ful men jaja. Men nu med dom musklerna så ja.. en riktig snygging =D haha så därför tänkte jag hylla honom lite idag. Det borde vara Robert som får den hyllningen eftersom han har namnsdag men det får bli Taylor.
 
Taylor pratar om New moon och hur mycket han har tränat.




Snyggt jobbat!! =P<3

Kommentarer
Postat av: hanne

HAN ÄR SÅ GRYYYYYMT SNYGG! :O

2009-06-08 @ 19:17:42
URL: http://mktfinare.blogg.se/
Postat av: Linn Jansson

JA VEEEEET!! :D

2009-06-08 @ 20:53:04
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0