Michael Jackson död!

Idag eller inatt så avled våran älskade Michael Jackson! Han har inte varit min favorit artist nu på senaste tiden när han har gått runt i pyjamas och varit lite mentalt konstig. Men han har faktiskt gjort ett antal flera riktigt bra låtar. Så jag tänkte lägga upp några av mina favoriter här som ett litet minne av honom.

Michael Jackson blev 50 år. Dog av hjärtatack/hjärtstillstånd i natt klockan 12.21 (svensk tid). Han hittades i sitt hem av anhöriga och dom tog han till sjukhuset och försökte återuppliva honom. Flera hundra fans samlades utan för sjukhuset i LA och dom hade stora livakter som skyddade dörrarna. Men Michael vaknade aldrig upp igen.
Jag säger bara VILA I FRID!

RIP Michael Joseph Jackson 1958/08/29 - 2009/06/25.

Min absoluta favorit.







Han dansar så jäkla underbart!! Så otroligt duktig.
 
Gullig..

Ja va ska man säga..



                                                  // Linn<33

Kommentarer
Postat av: Ebba

synd att han är död, jag blev chockad imorse när det stod: Michael Jackson DÖD i DN :/



men när åker du till greece? :) <33

2009-06-26 @ 21:31:47
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Linn

Mm :/ jag åker på måndag :)<33

2009-06-26 @ 22:10:00
URL: http://candysmile.blogg.se/
Postat av: Ellen

Han ser/såg så läskig ut! titta bara på sista bilden :S Men det är synd att han är död...

2009-06-27 @ 14:49:36
URL: http://vacanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0