Friluftsdag i regn

Hallojsan idag så hade vi friluftsdag i hummelmora. Roligare än lektion! Plus att vi fick sluta typ 2 timmar tidigare. Det var så dåligt väder eftersom det började regna innan vi ens hade kommit fram, men jag hade med mig paraply så jag blev inte blöt förens jag lånade det till Carro. Men nu är jag torr. Tror jag nog bara ska ta det lite lugnt nu och sen är det vårstädning utanför på våran allmänning. Ska inte gå om man inte får något tillbaka, man brukar typ alltid på dricka och korv men dom tog bort det förra året. Vi får väll hoppas. 
Hummelmora sommaren - 07

Kommentarer
Postat av: Carro

Det där paraplyet hjälpte inte mig så mycket... :p

2009-05-19 @ 14:48:23
URL: http://fotofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0