GRÖNA LUND!

Hallå hallå idag har jag varit på grönan med Ebba, Linnea H och Linnea S. Det var skit kul. Jag och Ebba var där när dom öppna och så skulle vi springa till Insane och klantig som jag är ramlar man det första man gör. Jag tappar andan och fick skit ont i handen men det gick över fort förutom handen som fortfarande gör ont. Efter Insane åkte vi allt annat och när vi kom till slänggungan träffa vi Linneorna och så var vi med dom resten av dagen. Sen när vi skulle åka Insane andra gången såg vi 4 danska killar som var gulliga eller två i alla fall men dom var typ 17 år eller nåt och så prata dom ju så roligt. Haha dom sa nåt på danska till oss om att vi inte skulle skrika så mycket, så svara Linnea ba: Joho skit mycket! och så åkte vi i samma vagn som dom så då skrek vi extra mycket ;) Sen såg vi en kille.. asså WOW så jäkla gullig kan man inte vara haha! Vi stog bakom han och hans kompisar i blåtåget och sen typ bangar dom och ska hoppa över staketet.. och så tar han mig på ryggen asså haha ja höll på att garva ihjäl mig.. blev så glad typ ;D Aa sen gick dom andra spökhuset men inte fega jag, jag satt utan för och vänta. Sen var det någon kille som typ börja kaxa med Linnea S när vi stog i kön till Extreme. Sen åkte vi några andra saker och efter det åkte jag och Ebba hem och Linneorna stanna kvar ett tag till tror jag :) Nu ska jag kolla på någon film som pappa har hyrt. Kram kram <33


Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Lätt bästa dagen nånsin på gröna lund! ;) <3

2009-05-21 @ 22:25:54
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Linn

Aa lätt!!<3

2009-05-22 @ 11:13:44
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0