Inte mkt

Hallå hallå nu har ja inte skrivit sedan torsdagen men det kommer lite nu :)

Lördag
I lördags så var jag barnvakt hos våra kompisar i Hässelby. Eller ena killen är 7 och andra 12 så det var inte direkt barnvakt. Mera som att hålla sällskap. Men det var kul ändå och så fick jag 200 kr för att kolla på tv haha :D
Sen så sov vi där för att mamma och pappa var i Eskilstuna på någon 40-års fest.

Söndag
Kom hem vi 12 typ och hade massa plugg att göra. Inte så kul dag så.

Jaja nu ska jag hjälpa pappa med maten så att jag kan gå ut fortare. Får se om jag skriver nåt imorgon. Tänkte bara lägga in den här videon. Bra låt och text! Kram <33

Avril Lavigne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU DU LINN.

NU SER DU MIN BLOGG:D

MOHAHAHHAHAHA

2009-05-25 @ 22:57:05
URL: http://emzma.blogg.se/
Postat av: Linn

hahah ja ska kolla lovar :)<33

2009-05-26 @ 16:39:09
URL: http://candysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0