Tredje boken avslutad

Hej först vill jag bara tacka Ebba som gjorde om min header och så, riktigt fint blev det.
Förre året när alla pratade om Stephenie Meyers böcker tyckte jag det lät så tråkigt och ointressant. Men nu när jag båda har sett filmen och som ni ser på rubriken läst tre av hennes böcker är jag som fast klistrad. Dom kommer så nära in på mig på något konstigt sett men det var ju det Stephenie vill göra med sina böcker. Hon ville att vi skulle sätta oss in i Bellas liv och tänka som hon gjorde. Eller vad det var hon sa, jag hörde det i någon intervju men minns inte exakt. Ja och nu har jag bara en bok kvar. Jag känner att jag måste köpa den snart, för jag har ett stort behov av att läsa den nu. Det är så spännande. Idag ska jag inte göra något speciellt  tror jag. Ta det lite lugnt och så men ha det bra. Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Carro

gillar du inte min eller? :p

2009-05-17 @ 19:09:01
URL: http://fotofia.blogg.se/
Postat av: Ebba <3

vad roligt att du blev nöjd! :D <3

2009-05-17 @ 19:11:57
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0