Tandställning...

Idag var ja hos tandläkaren för att ja skulle få tandställning. Det är lite jobbigt men det är resultatet jag vill ha så ja.. vill man va fin får man lida pin haha fan va tråkig man kan va.
Imorgon så har vi halv studiedag men eftersom jag och Ellen har 3 timmars håltimme direkt efter gympan så slutar vi 9.10. Riktigt skönt fast väldigt onödig dag. Jag vet inte ens om jag ska gå dit. Eftersom dom flesta säger att det gör ondast i tänderna dagen efter och så... Det som jag blev lite glad över när hon hade satt in den var att den syns inte så mycket. Asså vissa kan ju ha att dom inte ens kan stänga munnen men om jag bara sätter ihop läpparna ser man inte att jag har.. :) Jaja nu ska jag väll hitta på nåt annat.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0